Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#17. April 2014

Egocentric and allocentric navigation strategies in Williams syndrome and typical development

In: Developmental science, Band 17, Heft 6, S. 920-934

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#26. November 2019

First demonstration of effective spatial training for near transfer to spatial performance and far transfer to a range of mathematics skills at 8 years

In: Developmental science, Band 23, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#324. März 2010

How do individuals with Williams syndrome learn a route in a real‐world environment?

In: Developmental science, Band 13, Heft 3, S. 454-468

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#414. Januar 2019

The developmental relations between spatial cognition and mathematics in primary school children

In: Developmental science, Band 22, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. Juli 2023

Assessing the impact of LEGO® construction training on spatial and mathematical skills

In: Developmental science, Band 27, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#65. Oktober 2014

The development of route learning in Down syndrome, Williams syndrome and typical development: investigations with virtual environments

In: Developmental science, Band 18, Heft 4, S. 599-613

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72021

Improving research quality: the view from the UK Reproducibility Network institutional leads for research improvement

BASE

Open Access#82021

Improving research quality: the view from the UK Reproducibility Network institutional leads for research improvement

BASE

Open Access#92021

Improving research quality:The view from the UK Reproducibility Network Institutional Leads for research improvement

In: Stewart , A J , Farran , E K , Grange , J A , Macleod , M , Munafo , M R , Newton , P & Shanks , D R 2021 , ' Improving research quality : The view from the UK Reproducibility Network Institutional Leads for research improvement ' , BMC Research Notes , vol. 14 , 458 . https://doi.org/10.1186/s13104-021-05883-3

BASE

Aufsatz(elektronisch)#107. Juni 2023

Cross‐sectional and longitudinal assessment of cognitive development in Williams syndrome

In: Developmental science, Band 27, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft