Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#818. Februar 2015

Regions and archipelagos of consumer culture: A reflexive approach to analytical scales and boundaries

In: Marketing theory, Band 15, Heft 3, S. 321-345

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#926. Februar 2024

Designing for identity: how and when brand visual aesthetics enable consumer diasporic identity

In: European journal of marketing, Band 58, Heft 4, S. 986-1014

ISSN: 1758-7123

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1122. Juli 2023

Digital Inclusion in Later Life: Older Adults' Socialisation Processes in Learning and Using Technology

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC)

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#142022

Strategies to Increase Your Digital Confidence to Connect Safely

In: Aleti, T., Figueiredo, B., Reid, M., Martin, D. M., Hjorth, L., Sheahan, J., Peile, R., Buschgens, M., Luu, N. 2022, Strategies to increase your digital confidence to connect safely, Australian Communications Consumer Action Network, Sydney.

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN