Suchergebnisse

23 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. Dezember 2011

Customer Delight: Distinct Construct or Zone of Nonlinear Response to Customer Satisfaction?

In: Journal of service research, Band 15, Heft 1, S. 99-110

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2März 2010

The generalizability of the effects of retailer e‐service quality dimensions

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 27, Heft 1, S. 24-38

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Mai 2007

Doing a Double Take: Accounting for Occasions in Service Performance Assessment

In: Journal of service research, Band 9, Heft 4, S. 372-387

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4November 2005

Reassessing the Foundations of Customer Delight

In: Journal of service research, Band 8, Heft 2, S. 103-116

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Mai 2001

Mystery Shopper Benchmarking of Durable-Goods Chains and Stores

In: Journal of service research, Band 3, Heft 4, S. 310-320

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Mai 2014

A Psychometric Theory that Measures up to Marketing Reality: An Adapted Many Faceted IRT Model

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 22, Heft 2, S. 93-102

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Mai 2013

Dual-Faceted Multidimensional IRT Models with Hierarchical Structure

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 21, Heft 2, S. 111-118

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Juni 1992

West Edmonton Mall: Consumer Combined‐Purpose Trips and the Birth of the Mega‐Multi‐Mall?

In: Canadian Journal of Administrative Sciences / Revue Canadienne des Sciences de l'Administration, Band 9, Heft 2, S. 134-145

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1020044 Versionen verfügbar

Media economics: applying economics to new and traditional media

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft