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Aufsatz(elektronisch)#431. Oktober 2022

Red Tsars and Iron Ladies: Exploring the role of marketing forces in the construction of political heroism

In: Marketing theory, Band 23, Heft 1, S. 119-140

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#57. April 2020

Lunch of the last human: Nutritionally complete food and the fantasies of market-based progress

In: Marketing theory, Band 21, Heft 1, S. 3-24

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#616. September 2014

Exploring the role of discourse in marketing and consumer research

In: Journal of consumer behaviour, Band 14, Heft 1, S. 1-12

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#7September 2012

Relationship marketing and the order of simulation

In: Marketing theory, Band 12, Heft 3, S. 233-249

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#10Juni 2004

'Crossing culture': a multi‐method enquiry into consumer behaviour and the experience of cultural transition

In: Journal of consumer behaviour, Band 3, Heft 4, S. 315-330

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#11Juni 2002

Consumer behaviour in an unregulated market: the satisfactions and dissatisfactions of illicit drug consumption

In: Journal of consumer behaviour, Band 1, Heft 4, S. 355-368

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#135. Oktober 2023

Market mutton dressed as ÜberLamb: Diagnosing the commodification of self-overcoming

In: Marketing theory

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1526. Juli 2015

Beyond the couch: Psychoanalytic consumer character readings into narcissism and denial

In: Marketing theory, Band 16, Heft 1, S. 57-73

ISSN: 1741-301X

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