Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Mai 2011

Saying, But Not Doing: Induced Hypocrisy, Trivialization, and Misattribution

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 39, Heft 4, S. 465-475

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Januar 2006

"YOU'RE HELPFUL" VERSUS "THAT'S CLEAR". SOCIAL VERSUS FUNCTIONAL LABEL IN THE FOOT-IN-THE-DOOR PARADIGM

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 34, Heft 5, S. 461-466

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32016

Attitudes et Comportements Ebook Pdf

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2013

Reduction in Cognitive Dissonance According to Normative Standards in the Induced Compliance Paradigm

In: Social psychology, Band 44, Heft 3, S. 191-195

ISSN: 2151-2590

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. November 2013

The Sweet Smell... of Coldness: Vanilla and the Warm–Cold Effect

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 41, Heft 10, S. 1635-1640

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. April 2012

The Sweet Smell of the Requester: Vanilla, Camphor, and Foot-in-the-Door

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 40, Heft 3, S. 369-374

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72020

Current Issues in Tourism Restaurant tipping in Europe: a comparative assessment

BASE

Open Access#82020

Current Issues in Tourism Restaurant tipping in Europe: a comparative assessment

BASE