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Aufsatz(elektronisch)#110. Oktober 2016

Cost vs credibility: the student sample trap in business research

In: European business review, Band 28, Heft 6, S. 652-656

ISSN: 1758-7107

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Buch(elektronisch)#32015

Developments in Marketing Science, Volume XXI

In: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science

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Aufsatz(elektronisch)#612. Dezember 2007

Charity Brand Personality: The Relationship With Giving Behavior

In: Nonprofit and voluntary sector quarterly: journal of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action, Band 37, Heft 3, S. 468-491

ISSN: 1552-7395

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Aufsatz(elektronisch)#71. Februar 1996

Potential problems and solutions when hiring and training a worldwide sales team

In: The journal of business & industrial marketing, Band 11, Heft 1, S. 42-54

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#85. Mai 2014

Model Looks, Motives, and Affective Outcomes

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 91, Heft 2, S. 357-374

ISSN: 2161-430X

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SSRN

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