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Buch(elektronisch)#120052 Versionen verfügbar

Making media: the influence of constituency groups on mass media

In: Routledge Communication Series

In: Routledge Communication Ser.

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Aufsatz(elektronisch)#22017

The FIFA Crisis: Examining Sponsor Response Options

In: Journal of Contingencies and Crisis Management, Band 25, Heft 2, S. 68-78

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#37. September 2016

The FIFA Crisis: Examining Sponsor Response Options

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 25, Heft 2, S. 68-78

ISSN: 1468-5973

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Aufsatz(elektronisch)#51. Juni 2016

The Intersection of Agenda-Setting, the Media Environment, and Election Campaign Laws

In: Journal of information policy: JIP, Band 6, S. 129-153

ISSN: 2158-3897

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Aufsatz(elektronisch)#61. Juni 2016

The Intersection of Agenda-Setting, the Media Environment, and Election Campaign Laws

In: Journal of information policy: JIP, Band 6, Heft 1, S. 129-153

ISSN: 2158-3897

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Aufsatz(elektronisch)#715. Januar 2018

Analysing the dynamics of crisis leadership in higher education: A study of racial incidents at the University of Missouri

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 26, Heft 4, S. 510-518

ISSN: 1468-5973

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#919. Januar 2017

Racial Incidents at the University of Missouri: The Value of Leadership Communication and Stakeholder Relationships

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication, Band 54, Heft 2, S. 199-209

ISSN: 2329-4892

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Buch(elektronisch)#1020112 Versionen verfügbar

Sports Fans, Identity, and Socialization: Exploring the Fandemonium

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