Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12018

Modelling wedding marketing strategies: An fsQCA analysis

In: Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Band 4, Heft 2, S. 23-26

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22022

Employee turnover: The hotel industry perspective

In: Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Band 8, Heft 1, S. 38-47

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Open Access#42019

Research areas and emerging challenges in small and medium tourism enterprises

BASE

Aufsatz(elektronisch)#52018

"TiCoSa" a 3d matrix conceptual model to investigate visitors' perceptions in an athletic event

In: Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Band 4, Heft 2, S. 32-36

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62. Oktober 2017

Assessing the effect of customer perceptions of corporate social responsibility on customer trust within a low cultural trust context

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 13, Heft 4, S. 698-713

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. April 2017

Being customer-centric through CRM metrics in the B2B market: the case of maritime shipping

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 3, S. 347-356

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#112021

The impact of COVID-19 on Italian accommodation: A supply-perspective

In: Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, Band 7, Heft 1, S. 13-22

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN