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Buch(gedruckt)#12012

Consumer-brand relationships: theory and practice

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Aufsatz(elektronisch)#21. Mai 2014

Breaking Up is Hard to Do: The Ups and Downs of Divorcing Brands

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 6, Heft 1, S. 28-33

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#419. April 2023

Monitoring Marketing Sources of Brand Reputation Risk

In: NIM marketing intelligence review: NIM MIR, Band 15, Heft 1, S. 46-53

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#620. April 2018

Managing the Human in Human Brands

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 10, Heft 1, S. 30-33

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#720. April 2018

Branding and the Risk Management Imperative

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 10, Heft 1, S. 10-17

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#820. April 2018

The Frontlines of Brand Risk: GfK MIR Interview with Patrick Marrinan, Managing Principal of Marketing Scenario Analytica, New York City, USA

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 10, Heft 1, S. 52-57

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#91. September 1998

Paradoxes of Technology: Consumer Cognizance, Emotions, and Coping Strategies

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 25, Heft 2, S. 123-143

ISSN: 1537-5277

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Buch(elektronisch)#112012

Consumer-brand relationships: theory and practice

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Aufsatz(elektronisch)#1320. April 2018

At-Risk Brand Relationships and Threats to the Bottom Line

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 10, Heft 1, S. 58-63

ISSN: 2628-166X

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