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Aufsatz(elektronisch)#28. Februar 2015

The Content and Effect of Politicized Health Controversies

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 658, Heft 1, S. 155-171

ISSN: 1552-3349

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Aufsatz(elektronisch)#31. Januar 2014

Political Advertising in 2014: The Year of the Outside Group

In: The Forum: a journal of applied research in contemporary politics, Band 12, Heft 4

ISSN: 1540-8884

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Aufsatz(elektronisch)#52012

Explaining Perceptions of Advertising Tone

In: Political research quarterly: PRQ ; official journal of the Western Political Science Association and other associations, Band 65, Heft 1

ISSN: 1938-274X

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Aufsatz(elektronisch)#72012

Negative, Angry, and Ubiquitous: Political Advertising in 2012

In: The Forum: a journal of applied research in contemporary politics, Band 10, Heft 4, S. 51-61

ISSN: 1540-8884

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Aufsatz(elektronisch)#810. Januar 2011

Advertising Trends in 2010

In: The Forum: a journal of applied research in contemporary politics, Band 8, Heft 4

ISSN: 1540-8884

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Aufsatz(elektronisch)#922. Dezember 2010

Explaining Perceptions of Advertising Tone

In: Political research quarterly: PRQ ; official journal of the Western Political Science Association and other associations, Band 65, Heft 1, S. 62-75

ISSN: 1938-274X

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Aufsatz(gedruckt)#102010

Advertising Trends in 2010

In: Forum: A Journal of Applied Research in Contemporary Politics, Band 8, Heft 4

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Aufsatz(elektronisch)#121. April 2009

Spanish- and English-language Local Television Coverage of Politics and the Tendency to Cater to Latino Audiences

In: The international journal of press, politics, Band 14, Heft 2, S. 232-256

ISSN: 1940-1620

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Buch(elektronisch)#1320227 Versionen verfügbar

Political advertising in the United States

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Aufsatz(elektronisch)#1415. Februar 2023

Television Advertising in the 2022 Midterms

In: The Forum: a journal of applied research in contemporary politics, Band 21, Heft 1, S. 27-51

ISSN: 1540-8884

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Aufsatz(elektronisch)#1518. März 2021

Spending Fast and Furious: Political Advertising in 2020

In: The Forum: a journal of applied research in contemporary politics, Band 18, Heft 4, S. 465-492

ISSN: 1540-8884

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