Suchergebnisse

22 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120172 Versionen verfügbar

The cultural imaginary of terrorism in public discourse, literature, and film: narrating terror

In: Routledge interdisciplinary perspectives on literature

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22017

The cultural imaginary of terrorism in public discourse, literature, and film: narrating terror

In: Routledge Interdisciplinary Perspectives on Literature

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Thesis#82006

Kulturelle Einflussangst: Inszenierungen der Grenze in der Reiseliteratur des 19. Jahrhunderts

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1017. November 2015

Beyond naïve cue combination: salience and social cues in early word learning

In: Developmental science, Band 20, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1127. August 2020

Continuous developmental change explains discontinuities in word learning

In: Developmental science, Band 24, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1216. Januar 2024

The role of translation equivalents in bilingual word learning

In: Developmental science, Band 27, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132021

Investigating cross-cultural differences in reasoning, vision, and social cognition through replication

BASE

Aufsatz(elektronisch)#14Oktober 2019

Consistency and Variability in Children's Word Learning Across Languages

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 3, S. 52-67

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1526. Mai 2021

SAYCam: A Large, Longitudinal Audiovisual Dataset Recorded From the Infant's Perspective

In: Open mind: discoveries in cognitive science, Band 5, S. 20-29

ISSN: 2470-2986

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft