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Buch(elektronisch)#120162 Versionen verfügbar

The Reputation Economy: Understanding Knowledge Work in Digital Society

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Buch(elektronisch)#22016

The reputation economy: understanding knowledge work in digital society

In: Palgrave Pivot

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Aufsatz(elektronisch)#323. Oktober 2020

Reaching for the Stars: The Role and Value of Digital Reputation

In: NIM marketing intelligence review: NIM MIR, Band 12, Heft 2, S. 18-21

ISSN: 2628-166X

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Aufsatz(elektronisch)#418. September 2018

Labour process theory and the gig economy

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 72, Heft 6, S. 1039-1056

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

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Aufsatz(elektronisch)#51. Oktober 2015

Digital work: Self-branding and social capital in the freelance knowledge economy

In: Marketing theory, Band 16, Heft 1, S. 123-141

ISSN: 1741-301X

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Buch(elektronisch)#82017

Collaborative Production in the Creative Industries

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Aufsatz(elektronisch)#1010. Januar 2022

Dating Apps: The Uncertainty of Marketised Love

In: Cultural sociology, Band 16, Heft 3, S. 423-441

ISSN: 1749-9763

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Aufsatz(elektronisch)#1129. Juni 2021

Automating Trust with the Blockchain? A Critical Investigation of "Blockchain 2.0" Cultures

In: Global perspectives: GP, Band 2, Heft 1

ISSN: 2575-7350

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Open Access#122017

Collaborative production in the creative industries

BASE

Open Access#132017

Introduction:Collaborative Production in the Creative Industries

In: Graham , J & Gandini , A 2017 , Introduction : Collaborative Production in the Creative Industries . in Collaborative Production in the Creative Industries . pp. 1-14 . https://doi.org/10.16997/book4.a

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