Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22009

Effects of Label Information on Consumer Willingness‐To‐Pay for Food Attributes

In: American Journal of Agricultural Economics, Band 91, Heft 3, S. 795-809

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#610. Oktober 2019

The Impact of Varying Financial Incentives on Data Quality in Web Panel Surveys

In: Journal of survey statistics and methodology: JSSAM, Band 8, Heft 5, S. 832-850

ISSN: 2325-0992

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#814. Juni 2024

Consumers' heterogeneous preference for organic ginger: a choice experiment

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1015. November 2012

Front‐of‐Package Nutritional Labels and Consumer Beverage Perceptions

In: Applied economic perspectives and policy, Band 34, Heft 4, S. 599-614

ISSN: 2040-5804

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

Consumer food stockpiling behavior and willingness to pay for food reserves in COVID-19

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft