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Aufsatz(elektronisch)#1November 2007

Consumer sophistication and the role of emotion on satisfaction judgments within credence services

In: Journal of consumer behaviour, Band 6, Heft 6, S. 383-397

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#215. Juni 2010

The need for adaptive processes of benchmarking in small business‐to‐business services

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 5, S. 324-337

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#34. März 2014

Co‐creation and ambiguous ownership within virtual communities: the case of the Machinima community

In: Journal of consumer behaviour, Band 13, Heft 2, S. 148-156

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#415. Juni 2010

The impact of service encounter quality in service evaluation: evidence from a business‐to‐business context

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 5, S. 338-348

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#615. Juni 2010

Evolution of strategic sales organizations in business‐to‐business marketing

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 5, S. 349-359

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#719. Juni 2023

The Effects of Anthropomorphised Virtual Conversational Assistants on Consumer Engagement and Trust During Service Encounters

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 31, Heft 4, S. 314-324

ISSN: 1839-3349

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Aufsatz(elektronisch)#84. November 2015

Machinima: Extending brand reach

In: Journal of consumer behaviour, Band 14, Heft 6, S. 378-388

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#912. Juni 2009

The moderating influence of client sophistication on relationships within business‐to‐business credence service markets

In: The journal of business & industrial marketing, Band 24, Heft 5/6, S. 380-388

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#119. August 2014

Social Marketing as the Subject of Doctoral Dissertations

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 20, Heft 4, S. 199-218

ISSN: 1539-4093

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Aufsatz(elektronisch)#1315. Juni 2010

Business implications in the subcontracting alliance life cycle: case examples from the Tunisian clothing and textile industries

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 5, S. 372-382

ISSN: 2052-1189

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Aufsatz(elektronisch)#1415. Juni 2010

Complaint resolution management expectations in an asymmetric business‐to‐business context

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 5, S. 360-371

ISSN: 2052-1189

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