Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12015

Evolution of Vulnerability: Implications for Sex Differences in Health and Development

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#220102 Versionen verfügbar

Male, female: the evolution of human sex differences

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32020

Sex-specific academic ability and attitude patterns in students across developed countries

BASE

Buch(elektronisch)#42016

Evolutionary Perspectives on Child Development and Education

In: Evolutionary Psychology

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#54. Mai 2014

Children's cognitive representation of the mathematical number line

In: Developmental science, Band 17, Heft 4, S. 525-536

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#727. Februar 2014

Early predictors of middle school fraction knowledge

In: Developmental science, Band 17, Heft 5, S. 775-785

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#94. April 2024

The relation between number line performance and mathematics outcomes: Two meta‐analyses

In: Developmental science, Band 27, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#104. Dezember 2020

Boys' advantage on the fractions number line is mediated by visuospatial attention: Evidence for a parietal‐spatial contribution to number line learning

In: Developmental science, Band 24, Heft 3

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#115. Februar 2014

Acuity of the approximate number system and preschoolers' quantitative development

In: Developmental science, Band 17, Heft 4, S. 492-505

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1215. Dezember 2016

Attaching meaning to the number words: contributions of the object tracking and approximate number systems

In: Developmental science, Band 21, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#136. August 2014

Brain hyper‐connectivity and operation‐specific deficits during arithmetic problem solving in children with developmental dyscalculia

In: Developmental science, Band 18, Heft 3, S. 351-372

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft