Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#116. Januar 2009

An attention‐based view on service orientation in the business strategy of manufacturing companies

In: Journal of managerial psychology, Band 24, Heft 1, S. 79-98

ISSN: 1758-7778

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. März 2005

Behavioral implications of the transition process from products to services

In: The journal of business & industrial marketing, Band 20, Heft 2, S. 70-78

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#59. Oktober 2007

Differences in orientations between Western European and Chinese service organizations

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 19, Heft 4, S. 363-379

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#717. August 2012

Customer‐focused and service‐focused orientation in organizational structures

In: The journal of business & industrial marketing, Band 27, Heft 7, S. 527-537

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#823. August 2011

Global approaches to the service business in manufacturing companies

In: The journal of business & industrial marketing, Band 26, Heft 7, S. 472-483

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. März 2010

Match or Mismatch: Strategy-Structure Configurations in the Service Business of Manufacturing Companies

In: Journal of service research, Band 13, Heft 2, S. 198-215

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112. März 2012

Capability perspective on business network formation: Empirical evidence from the wastewater treatment industry

In: European business review, Band 24, Heft 2, S. 169-190

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1326. Juli 2013

ICT as a catalyst for service business orientation

In: The journal of business & industrial marketing, Band 28, Heft 6, S. 506-513

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1420. März 2007

Business‐to‐business marketing as a key factor for increasing service revenue in China

In: The journal of business & industrial marketing, Band 22, Heft 2, S. 126-137

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft