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Aufsatz(elektronisch)#217. Dezember 2015

Construction of gender roles in perceived scarce environments – Maintaining masculinity when shopping for fast fashion apparel

In: Journal of consumer behaviour, Band 15, Heft 3, S. 251-260

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#4Februar 1995

Social Support for Decision Making During Grief Due to Death

In: American behavioral scientist: ABS, Band 38, Heft 4, S. 553-563

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(gedruckt)#91975

A Comment on Wayne E. Hensley's "Increasing Response Rate by Choice of Postage Stamps"

In: Public opinion quarterly: journal of the American Association for Public Opinion Research, Band 39, Heft 3

ISSN: 0033-362X

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Aufsatz(elektronisch)#1113. August 2013

Cultivating hope

In: Journal of consumer culture, Band 15, Heft 3, S. 307-328

ISSN: 1741-2900

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Aufsatz(elektronisch)#1416. Juni 2008

The Impact of Flow and Communitas on Enduring Involvement in Extended Service Encounters

In: Journal of service research, Band 11, Heft 1, S. 74-90

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#152. Dezember 2016

Complaint or recommendation? The impact of customers' state and trait goal orientations on customer engagement behaviors

In: Journal of consumer behaviour, Band 16, Heft 2, S. 187-194

ISSN: 1479-1838

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