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Aufsatz(elektronisch)#18. August 2013

Islamic marketing at the Nexus of global markets–religions–politics and implications for research

In: Marketing theory, Band 13, Heft 4, S. 497-503

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#316. Dezember 2009

Veiling in Style: How Does a Stigmatized Practice Become Fashionable?

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 37, Heft 1, S. 15-36

ISSN: 1537-5277

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Open Access#41997

Product-country images as stereotypes: A comparative study of Danish food products in Germany and Turkey

In: Askegaard , S & Ger , G 1997 ' Product-country images as stereotypes: A comparative study of Danish food products in Germany and Turkey ' Aarhus School of Business, MAPP Centre .

BASE

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Aufsatz(elektronisch)#714. März 2018

Beyond Acculturation: Multiculturalism and the Institutional Shaping of an Ethnic Consumer Subject

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 3, S. 553-570

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#88. Januar 2020

Citizen-Consumers Wanted: Revitalizing the American Dream in the Face of Economic Recessions, 1981–2012

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 3, S. 327-349

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#919. Dezember 2018

The Body as (Another) Place: Producing Embodied Heterotopias Through Tattooing

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 3, S. 483-507

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#121. September 2020

Attachment to and Detachment from Favorite Stores: An Affordance Theory Perspective

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 6, S. 890-913

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1324. November 2021

Repair, Consumption, and Sustainability: Fixing Fragile Objects and Maintaining Consumer Practices

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 2, S. 229-251

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1421. Februar 2019

Consumer Movements and Value Regimes: Fighting Food Waste in Germany by Building Alternative Object Pathways

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 3, S. 460-482

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1512. August 2021

Practice Diffusion

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 6, S. 939-969

ISSN: 1537-5277

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