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Aufsatz(elektronisch)#114. Juni 2010

Communicating the Right Emotion to Generate Help for Connected Versus Unconnected Others

In: Communication research, Band 37, Heft 4, S. 498-521

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#31. November 2009

Response Styles and how to Correct them

In: Marketing intelligence review. [Englische Ausgabe], Band 1, Heft 2, S. 44-53

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Aufsatz(elektronisch)#61. März 2003

How family structure affects parent ‐ child communication about consumption

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 4, Heft 2, S. 57-62

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#71. Juni 2002

Attitudes of school directors towards in‐school marketing: an exploratory study

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 3, Heft 3, S. 57-67

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#81. Mai 2014

Do Pleasant Emotional Ads Make Consumers Like Your Brand More?

In: NIM Marketing Intelligence Review, Band 6, Heft 1, S. 40-45

ISSN: 2628-166X

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1026. April 2022

Products in Disguise: Communicating Product Benefits with Surface Mimicry

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 5, S. 838-860

ISSN: 1537-5277

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