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Buch(elektronisch)#320184 Versionen verfügbar

Public Opinion

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Aufsatz(gedruckt)#41997

Reference Groups, Opinion Intensity, and Public Opinion Expression

In: International journal of public opinion research, Band 9, Heft 3, S. 213-232

ISSN: 0954-2892

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Aufsatz(elektronisch)#525. Mai 2014

Perceiving Penn State: The Formative Role of Interpersonal Discussion in Third-Person Perceptions in the Wake of a Sexual Abuse Scandal

In: Communication research, Band 42, Heft 7, S. 922-938

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#630. Januar 2012

Hesitation Blues: Does Minority Opinion Status Lead to Delayed Responses?

In: Communication research, Band 40, Heft 3, S. 287-307

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#723. August 2011

The Matilda Effect—Role Congruity Effects on Scholarly Communication: A Citation Analysis of Communication Research and Journal of Communication Articles

In: Communication research, Band 40, Heft 1, S. 3-26

ISSN: 1552-3810

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SSRN

Working paper

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Aufsatz(elektronisch)#10Oktober 2007

Opinions as Norms: Applying a Return Potential Model to the Study of Communication Behaviors

In: Communication research, Band 34, Heft 5, S. 548-568

ISSN: 1552-3810

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