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Aufsatz(elektronisch)#929. Juli 2008

Exploring a Link Between the Third-Person Effect and the Theory of Reasoned Action: Beneficial Ads and Social Expectations

In: American behavioral scientist: ABS, Band 52, Heft 2, S. 208-224

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#126. Mai 2013

Diplomat in Chief? Assessing the Influence of Presidential Evaluations on Public Diplomacy Outcomes Among Foreign Publics

In: American behavioral scientist: ABS, Band 57, Heft 9, S. 1277-1292

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#1424. Mai 2011

Social Media Activism in Response to the Influence of Political Parody Videos on YouTube

In: Communication research, Band 38, Heft 5, S. 710-727

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1528. September 2010

In God We Trust: Religiosity as a Predictor of Perceptions of Media Trust, Factuality, and Privacy Invasion

In: American behavioral scientist: ABS, Band 54, Heft 2, S. 120-136

ISSN: 1552-3381

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