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Aufsatz(elektronisch)#125. Dezember 2018

Environmental Action at the Checkout Line: A Functional Approach to Green Consumer Behavior

In: Social marketing quarterly: SMQ ; journal of the AED, Band 25, Heft 2, S. 160-175

ISSN: 1539-4093

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Aufsatz(elektronisch)#23. Oktober 2012

From Concerned Shopper to Dutiful Citizen: Implications of Individual and Collective Orientations toward Political Consumerism

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 644, Heft 1, S. 207-219

ISSN: 1552-3349

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Aufsatz(elektronisch)#37. Februar 2016

Making Them Count: Facebook Sociability for Optimizing the Accumulation of Social Capital

In: Social science computer review: SSCORE, Band 35, Heft 3, S. 299-318

ISSN: 1552-8286

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Aufsatz(elektronisch)#63. Oktober 2012

Examining Overconsumption, Competitive Consumption, and Conscious Consumption from 1994 to 2004: Disentangling Cohort and Period Effects

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 644, Heft 1, S. 220-233

ISSN: 1552-3349

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Aufsatz(elektronisch)#727. Dezember 2011

Ambivalence Reduction and Polarization in the Campaign Information Environment: The Interaction Between Individual- and Contextual-Level Influences

In: Communication research, Band 40, Heft 3, S. 388-416

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#9Mai 2007

Political Consumerism: How Communication and Consumption Orientations Drive "Lifestyle Politics"

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 611, Heft 1, S. 217-235

ISSN: 1552-3349

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