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Aufsatz(elektronisch)#1Dezember 1996

Tabloid and Traditional Television News Magazine Crime Stories: Crime Lessons and Reaffirmation of Social Class Distinctions

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 73, Heft 4, S. 926-946

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#431. Oktober 2023

Empathy With Muslim Victims of Discrimination: Can Personalization and Emotionalization in News Reporting Pave the Way?

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 101, Heft 1, S. 178-205

ISSN: 2161-430X

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Open Access#52022

The Genderization of American Political Parties in Presidential Election Coverage on Network Television (1992–2020)

BASE

Aufsatz(elektronisch)#67. Oktober 2020

The Influence of News Brand Cues and Story Content on Citizen Perceptions of News Bias

In: The international journal of press, politics, Band 27, Heft 1, S. 76-95

ISSN: 1940-1620

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Aufsatz(elektronisch)#719. Dezember 2016

Personalized News and Participatory Intent: How Emotional Displays of Everyday Citizens Promote Political Involvement

In: American behavioral scientist: ABS, Band 60, Heft 14, S. 1719-1736

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#1010. Dezember 2013

Emotion-Provoking Personalization of News: Informing Citizens and Closing the Knowledge Gap?

In: Communication research, Band 42, Heft 2, S. 159-185

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#124. Mai 2011

Knowledge acquisition gaps: A comparison of print versus online news sources

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 13, Heft 8, S. 1211-1227

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#1314. Dezember 2010

Sexual Cues Emanating From the Anchorette Chair: Implications for Perceived Professionalism, Fitness for Beat, and Memory for News

In: Communication research, Band 38, Heft 4, S. 471-496

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#15Oktober 2006

Hard Wired for Negative News? Gender Differences in Processing Broadcast News

In: Communication research, Band 33, Heft 5, S. 346-369

ISSN: 1552-3810

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