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Open Access#22020

The Psychology of Fake News : Accepting, Sharing, and Correcting Misinformation

BASE

Aufsatz(elektronisch)#3Januar 2006

Lieber die Taube auf dem Dach!

In: Zeitschrift für Sozialpsychologie, Band 37, Heft 4, S. 233-243

ISSN: 2235-1477

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Aufsatz(elektronisch)#527. Februar 2007

Extending the brand image on new products: the facilitative effect of happy mood states

In: Journal of consumer behaviour, Band 6, Heft 1, S. 19-31

ISSN: 1479-1838

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Buch(gedruckt)#720192 Versionen verfügbar

Current directions in ostracism, social exclusion and rejection research

In: Current Issues in Social Psychology

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Aufsatz(elektronisch)#823. Dezember 2021

Your phone ruins our lunch: Attitudes, norms, and valuing the interaction predict phone use and phubbing in dyadic social interactions

In: Mobile media & communication, Band 10, Heft 3, S. 387-405

ISSN: 2050-1587

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Aufsatz(elektronisch)#1025. August 2023

Unvaccinated and left out: The mismatch of vaccine supply and demand during COVID‐19 as a source of interpersonal and societal exclusion

In: Analyses of social issues and public policy, Band 23, Heft 3, S. 537-551

ISSN: 1530-2415

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Aufsatz(elektronisch)#12März 2017

Helping Made Easy: Ease of Argument Generation Enhances Intentions to Help

In: Social psychology, Band 48, Heft 2, S. 113-121

ISSN: 2151-2590

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