Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#124. März 2011

The Signature Effect: Signing Influences Consumption-Related Behavior by Priming Self-Identity

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 38, Heft 3, S. 474-489

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. Juli 2020

The Zero Bias in Target Retirement Fund Choice

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 4, S. 500-522

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#824. Mai 2022

Bundle Selection and Variety Seeking: The Importance of Combinatorics

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 5, S. 861-881

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#919. Dezember 2022

The Upscaling Effect: How the Decision Context Influences Tradeoffs between Desirability and Feasibility

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 3, S. 492-509

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112. März 2023

Machine Talk: How Verbal Embodiment in Conversational AI Shapes Consumer–Brand Relationships

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 4, S. 742-764

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft