Umweltrelevante Produktinformationen im E-Commerce - Chancen für nachhaltigen Konsum, [1], [Textband]
In: UBA-FB 2176
In: Umweltforschungsplan des Bundesministeriums für Umwelt, Naturschutz und Reaktorsicherheit
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In: UBA-FB 2176
In: Umweltforschungsplan des Bundesministeriums für Umwelt, Naturschutz und Reaktorsicherheit
In: UBA-FB 2176Anh
In: Umweltforschungsplan des Bundesministeriums für Umwelt, Naturschutz und Reaktorsicherheit
In: Focus kritische Universität
In: Forschungen zu Lateinamerika, 32
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In: Verwaltungsrundschau: VR ; Zeitschrift für Verwaltung in Praxis und Wissenschaft, Band 50, Heft 8, S. 258-260
ISSN: 0342-5592
In: Blätter des Informationszentrums 3. Welt, Heft 145, S. 35-38
ISSN: 0933-7733
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In: Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft, Band 70, Heft 3, S. 395-407
ISSN: 1865-9748
In: Broschüren
When consumers want to find out about products, they often do research on the internet. Product information can be found online in a variety of places, starting with manufacturers' websites, search engines, internet communities and online shops. Product information makes an important contribution by enabling and encouraging environmentally-related purchasing decisions and thus the responsible participation of consumers. It is therefore important that the content and design of environmental product information is of high quality and meets the requirements of sustainability and good consumer information, while promoting transparency.
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In: Entwicklungspolitik: Zeitschrift, Heft 4, S. 11-23
ISSN: 0720-4957
World Affairs Online
In: Dokumentationen, Informationen, Meinungen, Nr. 28
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