Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#23. Juli 2006

Martingale measures in the market with restricted information

In: Journal of applied mathematics & decision sciences: JAMDS, Band 2006, S. 1-7

ISSN: 1532-7612

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32022

Does Confucian Culture Promote Innovation? An Empirical Investigation of a Leading Organization in the Field

In: Management revue: socio-economic studies, Band 33, Heft 1, S. 82-107

ISSN: 1861-9908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#425. September 2019

Customer orientation and success in introduction of new products: an empirical study in an emerging economy

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 2, S. 306-317

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#625. Mai 2020

The imitation-innovation link, external knowledge search and China's innovation system

In: Journal of Intellectual Capital, Band 21, Heft 5, S. 727-752

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft