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Aufsatz(elektronisch)#212. Oktober 2016

Baking Gender Into Social Media Design: How Platforms Shape Categories for Users and Advertisers

In: Social media + society, Band 2, Heft 4, S. 205630511667248

ISSN: 2056-3051

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Aufsatz(elektronisch)#325. März 2020

Drawing from justice theories to support targets of online harassment

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 23, Heft 5, S. 1278-1300

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#68. Juni 2017

Relationship breakup disclosures and media ideologies on Facebook

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 5, S. 1931-1952

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#723. März 2024

Content Moderation Folk Theories and Perceptions of Platform Spirit among Marginalized Social Media Users

In: ACM transactions on social computing, Band 7, Heft 1, S. 1-27

ISSN: 2469-7826

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