Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#22. Oktober 2019

The impact of positive valence and negative valence on social commerce purchase intention

In: Information, technology & people, Band 33, Heft 2, S. 774-791

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#87. Oktober 2014

A practical model for e-commerce adoption in Iran

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 27, Heft 6, S. 719-730

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1014. Mai 2019

Sharing economy and the lodging websites: Antecedents and mediators of accommodation purchase intentions

In: Information, technology & people, Band 33, Heft 3, S. 873-896

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1214. September 2015

Understanding customer perceptions of internet banking: the case of the UK

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 28, Heft 5, S. 622-636

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1322. Juli 2019

Winning engaged consumers: The rules of brand engagement and intention of co-creation in social commerce

In: Information, technology & people, Band 33, Heft 2, S. 456-476

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1419. August 2021

New product success through big data analytics: an empirical evidence from Iran

In: Information, technology & people, Band 35, Heft 5, S. 1513-1539

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#157. November 2023

Understanding consumers' interest in social commerce: the role of privacy, trust and security

In: Information, technology & people

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft