Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#120. Dezember 2010

Living Doubled-Up: Influence of Residential Environment on Educational Participation

In: Education and urban society, Band 44, Heft 4, S. 371-391

ISSN: 1552-3535

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#415. November 2009

Writing on the Margins from the Center: Homeless Youth + Politics at the Borders

In: Cultural studies - critical methodologies, Band 10, Heft 1, S. 19-27

ISSN: 1552-356X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#526. Juli 2016

Doubled-Up Homeless: Comparing Educational Outcomes With Low-Income Students

In: Education and urban society, Band 49, Heft 9, S. 795-813

ISSN: 1552-3535

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#623. August 2019

A Typology of College Transition and Support Programs: Situating a 2-Year Comprehensive College Transition Program Within College Access

In: American behavioral scientist: ABS, Band 64, Heft 3, S. 230-252

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#828. August 2019

The Process of Academic Validation Within a Comprehensive College Transition Program

In: American behavioral scientist: ABS, Band 64, Heft 3, S. 253-275

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft