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Aufsatz(elektronisch)#227. Oktober 2011

Low-income Families and Coping through Brands: Inclusion or Stigma?

In: Sociology: the journal of the British Sociological Association, Band 46, Heft 1, S. 74-90

ISSN: 1469-8684

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Aufsatz(elektronisch)#324. September 2009

Consumer decision making in low‐income families: The case of conflict avoidance

In: Journal of consumer behaviour, Band 8, Heft 5, S. 252-267

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#44. September 2009

Low‐income families: experiences and responses to consumer exclusion

In: The international journal of sociology and social policy, Band 29, Heft 9/10, S. 543-557

ISSN: 1758-6720

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Aufsatz(elektronisch)#528. Mai 2013

Consumption lives at the bottom of the pyramid

In: Marketing theory, Band 13, Heft 3, S. 397-400

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#61. November 2012

Exhibitions and the role of fashion in the sustenance of the Kylie Brand mythology: Unpacking the spatial logic of celebrity culture

In: Marketing theory, Band 12, Heft 4, S. 411-425

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#729. März 2010

On emotions and salsa: some thoughts on dancing to rethink consumers

In: Journal of consumer behaviour, Band 9, Heft 2, S. 113-125

ISSN: 1479-1838

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Buch(elektronisch)#92016

Consumer vulnerability: conditions, contexts and characteristics

In: Routledge studies in critical marketing

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Aufsatz(elektronisch)#1131. Juli 2016

Social labour: Exploring work in consumption

In: Marketing theory, Band 16, Heft 3, S. 383-400

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1227. Juli 2012

Researcher identity: Exploring the transformatory power of the research experience

In: Journal of consumer behaviour, Band 11, Heft 4, S. 275-282

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#1311. Mai 2018

Therapeutic Servicescapes and Market-Mediated Performances of Emotional Suffering

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 45, Heft 6, S. 1230-1253

ISSN: 1537-5277

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