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Thesis#22006

Effizienzanalyse im Marketing: Ein produktionstheoretisch fundierter Ansatz auf Basis von Frontier Functions

In: Gabler Edition Wissenschaft

In: Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim

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Thesis#32016

Doing well by doing good? New insights into the firm value implications of corporate social responsibility

Aufsatz(elektronisch)#42005

Customer-based corporate valuation: integrating the concepts of customer equity and shareholder value

In: Management Decision, Band 43, Heft 3, S. 331-348

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Aufsatz(elektronisch)#822. Juni 2015

Channels in the Mirror: An Alignable Model for Assessing Customer Satisfaction in Concurrent Channel Systems

In: Journal of service research, Band 19, Heft 1, S. 88-101

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#113. April 2019

The Perils of Service Contract Divestment: When and Why Customers Seek Revenge and How It Can Be Attenuated

In: Journal of service research, Band 22, Heft 3, S. 301-322

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#132006

eTransQual: a transaction process-based approach for capturing service quality in online shopping

In: Journal of Business Research, Band 59, Heft 7, S. 866-875

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Aufsatz(elektronisch)#142005

Measuring the quality of e-banking portals: an empirical investigation

In: International Journal of Bank Marketing, Band 23, Heft 2, S. 153-175

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Aufsatz(elektronisch)#152004

Messung und Konsequenzen von Servicequalität im E-Commerce: eine empirische Analyse am Beispiel des Internet-Banking

In: Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis (ZFP), Band 26, Heft Spezial, S. 45-57

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