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Buch(elektronisch)#22017

Parasoziale Interaktion und Beziehungen

In: Konzepte. Ansätze der Medien- und Kommunikationswisschenschaft Band 3

In: Konzepte. Ansätze der Medien- und Kommunikationswissenschaft 3

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Buch(elektronisch)#320095 Versionen verfügbar

Media choice: a theoretical and empirical overview

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Sammelwerksbeitrag(gedruckt)#52007

Blogs im Wahlkampf: Möglichkeiten und Perspektiven

In: Wahlkämpfe in Deutschland: Fallstudien zur Wahlkampfkommunikation 1912-2005, S. 332-348

Aufsatz(elektronisch)#79. Juli 2016

The Role of Cognitive and Affective Challenge in Entertainment Experience

In: Communication research, Band 44, Heft 1, S. 29-53

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#820. November 2008

The PSI-Process Scales. A new measure to assess the intensity and breadth of parasocial processes

In: Communications: the European journal of communication research, Band 33, Heft 4, S. 385-401

ISSN: 1613-4087

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Aufsatz(elektronisch)#1125. April 2014

Factors underlying male and female use of violent video games

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 17, Heft 11, S. 1777-1794

ISSN: 1461-7315

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Open Access#152020

Hostile media perceptions of friendly media do reinforce partisanship

In: Kleinnijenhuis , J , Hartmann , T , Tanis , M & van Hoof , A 2020 , ' Hostile media perceptions of friendly media do reinforce partisanship ' , Communication Research , vol. 47 , no. 2 , pp. 276-298 . https://doi.org/10.1177/0093650219836059

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