Suchergebnisse

29 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12007

Children in Trouble: The Role of Families, Schools and Communities

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. April 2010

Offending behaviour in care: is children's residential care a 'criminogenic' environment?

In: Child & family social work, Band 15, Heft 4, S. 461-472

ISSN: 1365-2206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#311. Oktober 2005

More than a piece of paper?: Personal education plans and 'looked after' children in England

In: Child & family social work, Band 10, Heft 4, S. 343-352

ISSN: 1365-2206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4September 1994

Primary Age Children Excluded from School: A Multi Agency Focus for Concern

In: Children & society, Band 8, Heft 3, S. 257-273

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#132. Juni 2017

Patterns of offending behaviour over time for different groups of children in relation to time spent in and out of care

In: Child & family social work, Band 23, Heft 1, S. 25-32

ISSN: 1365-2206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1430. September 2013

Children taken into care and custody and the 'troubled families' agenda in England

In: Child & family social work, Band 20, Heft 4, S. 459-469

ISSN: 1365-2206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#15Oktober 2002

Pro-active Evaluators: Enabling Research to Be Useful, Usable and Used

In: Evaluation: the international journal of theory, research and practice, Band 8, Heft 4, S. 440-453

ISSN: 1461-7153

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft