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Aufsatz(elektronisch)#1Dezember 1993

Improving Auditory Warning Design: Quantifying and Predicting the Effects of Different Warning Parameters on Perceived Urgency

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 35, Heft 4, S. 693-706

ISSN: 1547-8181

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Aufsatz(elektronisch)#220. November 2020

Evaluating an Intervention to Reduce Risky Driving Behaviors: Taking the Fear Out of Virtual Reality

In: Risk analysis: an international journal, Band 41, Heft 9, S. 1662-1673

ISSN: 1539-6924

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Open Access#32021

Measuring Optimism Bias among Military Personnel

BASE

Aufsatz(elektronisch)#4März 2002

The Perceived Urgency of Speech Warnings: Semantics versus Acoustics

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 44, Heft 1, S. 1-17

ISSN: 1547-8181

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Aufsatz(elektronisch)#6März 2004

Linguistic and Location Effects in Compliance with Pesticide Warning Labels for Amateur and Professional Users

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 46, Heft 1, S. 11-31

ISSN: 1547-8181

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