Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12017

Recruiting and retaining participants in a longitudinal qualitative study

In: SAGE Research Methods. Cases. Part 2

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. August 2014

Post-16 transition experience of visually impaired young people in England and Wales: Early findings from a longitudinal study

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 32, Heft 3, S. 211-222

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#312. März 2014

Accessibility of Apple iPad for partially sighted users: pilot study

In: Journal of Assistive Technologies, Band 8, Heft 1, S. 2-13

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#423. Juni 2023

Development of a new curriculum framework for children and young people with vision impairment: A United Kingdom consultation using the Delphi approach

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 42, Heft 1, S. 3-19

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. November 2017

The Significance of Specialist Teachers of Learners with Visual Impairments as Agents of Change: Examining Personnel Preparation in the United Kingdom through a Bioecological Systems Theory

In: Journal of visual impairment & blindness: JVIB, Band 111, Heft 6, S. 569-584

ISSN: 1559-1476

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#712. Mai 2016

'Access to learning' and 'learning to access': Analysing the distinctive role of specialist teachers of children and young people with vision impairments in facilitating curriculum access through an ecological systems theory

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 34, Heft 2, S. 177-195

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#812. Februar 2020

Promoting a balanced early years curriculum for young children with vision impairment: Developing and sustaining personal agency through a bioecological systems perspective

In: British journal of visual impairment: BJVI, Band 38, Heft 2, S. 248-264

ISSN: 1744-5809

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92022

Promoting Equitable Access to Education for Children and Young People with Vision Impairment: A Route-Map for a Balanced Curriculum

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft