Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12016

Housing and health outcomes of public housing applicants and residents: a population-based study

BASE

Aufsatz(elektronisch)#218. November 2019

Exploratory Research on the Health and Social Outcomes of Public Housing

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 4, Heft 3

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#331. August 2018

Public housing and healthcare use: Determining whether public housing functions as an intervention using linked population-based administrative data

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 3, Heft 4

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#418. April 2017

Predicting who applies to Public Housing using Linked Administrative Data: IJPDS (2017) Issue 1, Vol 1:086, Proceedings of the IPDLN Conference (August 2016)

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 1, Heft 1

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52018

Changes in healthcare use among individuals who move into public housing: a population-based investigation

BASE

Aufsatz(elektronisch)#619. April 2017

Social Housing and Health in Manitoba: IJPDS (2017) Issue 1, Vol 1:354 Proceedings of the IPDLN Conference (August 2016)

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 1, Heft 1

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#87. Dezember 2020

Evaluating Full Day Kindergarten – Is It Associated with Improved Short- And Long-Term Education Outcomes Among Metis Children?

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 5, Heft 5

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#97. Dezember 2020

Evaluation of The Manitoba Healthy Baby Prenatal Benefit: Is It Improving Birth and Early Childhood Outcomes for Metis Families?

In: International journal of population data science: (IJPDS), Band 5, Heft 5

ISSN: 2399-4908

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1030. August 2023

Does Participation in Full-Time Kindergarten Improve Metis Students' School Outcomes? A Longitudinal Population-Based Study from Manitoba, Canada

In: International Indigenous Policy Journal: IIPJ, Band 14, Heft 2

ISSN: 1916-5781

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft