Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#16. September 2024

Three Little Words: A Qualitative Exploration of Special Educational Needs and its Hidden Deceit

In: International review of qualitative research: IRQR

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#24. Dezember 2021

'Enter the Dream Tiger'. Borges, Abbau and the Shrouded Hall of Mirrors of Educational Reflection

In: International review of qualitative research: IRQR, Band 15, Heft 1, S. 62-80

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#314. März 2021

Pathologies of Professionalism: Invoking Controversial Dialectic—"Per Fas et Nefas," Through a Performative Courtroom Drama

In: Cultural studies - critical methodologies, Band 21, Heft 3, S. 291-300

ISSN: 1552-356X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Mai 2020

Fundamental British Values: Radicalizing British Children Into a Manufactured Them and Us Narrative Concept of Britishness?

In: International review of qualitative research: IRQR, Band 13, Heft 1, S. 23-40

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. August 2015

"Safe Spaces" in Education: Ghettos of Marginalisation and Dominance or Places of Equality and Social Justice?

In: International review of qualitative research: IRQR, Band 8, Heft 2, S. 145-165

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. April 2020

Can National Identity Ever Have "Fundamental Values"?

In: International review of qualitative research: IRQR, Band 13, Heft 1, S. 5-8

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. August 2011

For Pity's Sake: Comparative Conceptions of Inclusion in England and India

In: International review of qualitative research: IRQR, Band 4, Heft 2, S. 253-270

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#82023

International issues in SEND and inclusion: perspectives across six continents

In: Routledge research in special educational needs

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft