Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. März 2014

Improving Listening Comprehension Responses for Students With Moderate Intellectual Disability During Literacy Class

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 39, Heft 1, S. 11-29

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. März 2011

Evaluating the Evidence Base of Shared Story Reading to Promote Literacy for Students with Extensive Support Needs

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 36, Heft 1-2, S. 34-45

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5März 2013

Review of Experimental Research on Academic Learning by Students with Moderate and Severe Intellectual Disability in General Education

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 38, Heft 1, S. 17-29

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#628. Januar 2018

Research on Mathematics Instruction with Students with Significant Cognitive Disabilities: Has Anything Changed?

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 43, Heft 1, S. 38-53

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft