Suchergebnisse

27 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. September 2008

Postsecondary Outcomes in the 21st Century—A Change is Gonna Come?

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 33, Heft 3, S. 100-102

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5März 2013

"You Can't Vote—You're Mentally Incompetent": Denying Democracy to People with Severe Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 38, Heft 1, S. 58-62

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7März 2000

Increasing Early Social-Communicative Skills of Preverbal Preschool Children with Autism through Social Interactive Training

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 25, Heft 1, S. 18-28

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Dezember 1993

Teaching Persons with Severe Disabilities to Use Self-Instruction in Community Settings: An Analysis of Applications

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 18, Heft 4, S. 261-274

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. März 2010

The Elephant in the Room: Poverty, Disability, and Employment

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 35, Heft 1-2, S. 5-14

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Juni 2006

Including High School Students with Severe Disabilities in General Education Classes: Perspectives of General and Special Educators, Paraprofessionals, and Administrators

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 31, Heft 2, S. 174-185

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13Dezember 2005

Increasing Social Interaction among Adolescents with Intellectual Disabilities and Their General Education Peers: Effective Interventions

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 30, Heft 4, S. 179-193

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14September 2000

Teaching Communication Book Use to a High School Student Using a Milieu Approach

In: The journal of the Association for Persons with Severe Handicaps: JASH, Band 25, Heft 3, S. 175-179

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft