Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#111. November 2010

Learning to read changes children's phonological skills: evidence from a latent variable longitudinal study of reading and nonword repetition

In: Developmental science, Band 14, Heft 4, S. 649-659

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#25. November 2015

Longitudinal evidence linking processing speed to the development of reasoning

In: Developmental science, Band 19, Heft 6, S. 1067-1074

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#323. Januar 2022

The nature and causes of children's grammatical difficulties: Evidence from an intervention to improve past tense marking in children with Down syndrome

In: Developmental science, Band 25, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Juni 2021

Speechreading in hearing children can be improved by training

In: Developmental science, Band 24, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62. März 2017

The procedural learning deficit hypothesis of language learning disorders: we see some problems

In: Developmental science, Band 21, Heft 2

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7März 2017

Developmental changes in the cognitive and educational profiles of children and adolescents with 22q11.2 deletion syndrome

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 31, Heft 1

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#82. Oktober 2018

Learning to read in Chinese: Evidence for reciprocal relationships between word reading and oral language skills

In: Developmental science, Band 22, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#912. September 2018

Longitudinal relationships between speech perception, phonological skills and reading in children at high‐risk of dyslexia

In: Developmental science, Band 22, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#107. Dezember 2011

The growth of reading skills in children with Down Syndrome

In: Developmental science, Band 15, Heft 3, S. 320-329

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#116. August 2016

Are the literacy difficulties that characterize developmental dyslexia associated with a failure to integrate letters and speech sounds?

In: Developmental science, Band 20, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Juli 2014

Sentence repetition is a measure of children's language skills rather than working memory limitations

In: Developmental science, Band 18, Heft 1, S. 146-154

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft