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Aufsatz(elektronisch)#429. April 2008

The Intersecting Roles of Consumer and Producer: A Critical Perspective on Co‐production, Co‐creation and Prosumption

In: Sociology compass, Band 2, Heft 3, S. 963-980

ISSN: 1751-9020

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Aufsatz(elektronisch)#614. März 2024

The Market Dynamics of Collective Ignorance and Spiraling Risk

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#728. Juni 2021

Writing for Impact in Service Research

In: Journal of service research, Band 24, Heft 4, S. 480-499

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#829. September 2017

Automated Text Analysis for Consumer Research

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 6, S. 1274-1306

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#94. August 2021

Creating Responsible Subjects: The Role of Mediated Affective Encounters

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 3, S. 492-512

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1025. Juni 2020

The Role of Emotion Discourse and Pathic Stigma in the Delegitimization of Consumer Practices

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 47, Heft 5, S. 636-653

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1118. Januar 2019

The Best Laid Plans: Why New Parents Fail to Habituate Practices

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 3, S. 564-589

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#127. April 2022

Automation Assemblages in the Internet of Things: Discovering Qualitative Practices at the Boundaries of Quantitative Change

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 49, Heft 5, S. 811-837

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1310. August 2021

Social Emotions and the Legitimation of the Fertility Technology Market

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 6, S. 1073-1095

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#144. Februar 2021

The Politicization of Objects: Meaning and Materiality in The U.S. Cannabis Market

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 1, S. 22-50

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1516. September 2020

One Brand, Many Trajectories: Narrative Navigation in Transmedia

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 4, S. 651-681

ISSN: 1537-5277

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