Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#15. März 2017

Antecedents of New Venture Creation Decision in Iranian High-Tech Industries: Conceptualizing by a Non-Teleological Approach

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#225. Oktober 2019

Exploring female entrepreneurs' marketing decisions with a heuristics and biases approach

In: Gender in management: an international journal, Band 34, Heft 8, S. 623-643

ISSN: 1754-2421

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#58. Juni 2018

Exploring Positive Outcomes of Decision Making Biases in the Field of Entrepreneurial Marketing

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft