Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#116. August 2017

Between Paradigms: Becoming a Pathological Optimist

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#215. Juli 2018

On(line) Being Relational: A Case Study

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. Oktober 2016

Impact of Interviews on Heterosexual Students' Expressions of Cultural Competency

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#51. November 2011

Double Gestures and Practices: Conducting Qualitative Research in a Biomedical Context

In: International review of qualitative research: IRQR, Band 4, Heft 3, S. 239-252

ISSN: 1940-8455

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. Dezember 2016

Career Morph: Quantitizing Adversity in Academic Medicine

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#723. September 2020

From Gentrification to Regeneration: A Grounded Theory Study of Community Leadership in Southwest Atlanta

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82020

From Gentrification to Regeneration: A Grounded Theory Study of Community Leadership in Southwest Atlanta

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1111. Juli 2016

Difficult Dialogues: Faculty Responses to a Gender Bias Literacy Training Program

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft