Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#120. Februar 2023

Can salespeople use social media to enhance brand awareness and sales performance? The role of manager empowerment and creativity

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 8, S. 1738-1753

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#27. August 2017

Can salesperson guilt lead to more satisfied customers? Findings from India

In: The journal of business & industrial marketing, Band 32, Heft 7, S. 951-961

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#413. April 2020

From cognition to action: the effect of thought self-leadership strategies and self-monitoring on adaptive selling behavior

In: The journal of business & industrial marketing, Band 35, Heft 12, S. 1915-1927

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#514. Dezember 2022

Consumer engagement with self-driving cars: a theory of planned behavior-informed perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 8, S. 2029-2046

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft