Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#2Februar 2011

An Experiment to Test the Feasibility and Quality of a Web-Based Questionnaire of Teachers

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 35, Heft 1, S. 40-70

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3März 2009

Using instructional logs to identify quality in educational settings

In: New directions for youth development: theory, research, and practice, Band 2009, Heft 121, S. 13-31

ISSN: 1537-5781

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Juni 2016

The Validity of the Comparative Interrupted Time Series Design for Evaluating the Effect of School-Level Interventions

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 40, Heft 3, S. 167-198

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#74. März 2023

The Design of Making Pre-K count and High Fives: Two-Stage, Multiyear Random Assignment at Different Levels

In: Evaluation review: a journal of applied social research, Band 47, Heft 4, S. 701-726

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft