Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. Juli 2010

Conflicting demands and the power of defensive routines in participatory action research

In: Action research, Band 8, Heft 4, S. 367-386

ISSN: 1741-2617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. März 2004

Over actieonderzoek

In: KWALON: Tijdschrift voor Kwalitatief Onderzoek, Band 9, Heft 1

ISSN: 1875-7324

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#621. August 2023

'A clear center but no clear boundaries.' The construction of professional identities in spiritual care through boundary work in participatory action research within health care

In: Action research, Band 22, Heft 2, S. 179-195

ISSN: 1741-2617

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. September 2020

Actieonderzoek in leefstijlonderzoek is geen sinecure: Repliek op Kromme et al.: 'Samen veranderen is samen leren', een participatief actieonderzoek

In: KWALON: Tijdschrift voor Kwalitatief Onderzoek, Band 25, Heft 3

ISSN: 1875-7324

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Februar 2022

The struggle for good care: moral challenges during the COVID-19 lockdown of Dutch elderly care facilities

In: International journal of care and caring, Band 6, Heft 1-2, S. 157-177

ISSN: 2397-883X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1125. Februar 2021

Reconsidering Humanist Chaplaincy for a Plural Society: The Implications for Higher Professional Education

In: Health and social care chaplaincy, Band 9, Heft 1

ISSN: 2051-5561

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#121. Juli 2021

Teachers' Implicit Moral Values in Their Narratives About Teaching Practice

In: Education and society, Band 39, Heft 1, S. 47-67

ISSN: 0726-2655

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft