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Aufsatz(elektronisch)#12. Mai 2024

How generative AI is (will) change consumer behaviour: Postulating the potential impact and implications for research, practice, and policy

In: Journal of consumer behaviour

ISSN: 1479-1838

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#3November 2011

How Have Corporate Identities Changed in India?

In: Journal of creative communications, Band 6, Heft 3, S. 241-257

ISSN: 0973-2594

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Open Access#52016

Medically induced amenorrhea in female astronauts

BASE

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SSRN

Aufsatz(elektronisch)#96. Februar 2024

Designing an empathetic user-centric customer support organisation: practitioners' perspectives

In: European journal of marketing, Band 58, Heft 4, S. 845-868

ISSN: 1758-7123

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Aufsatz(elektronisch)#1023. August 2023

Artificial intelligence consumer behavior: A hybrid review and research agenda

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 2, S. 676-697

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#113. Juni 2023

The road to learning "who am I" is digitized: A study on consumer self‐discovery through augmented reality tools

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 5, S. 1112-1127

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#1314. Juni 2011

What really works for teenagers: human or fictional celebrity?

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 12, Heft 2, S. 171-183

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#14Juli 2023

The Journal of Consumer Behaviour's first 20 years

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 5, S. 1282-1295

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#1513. August 2016

Discovering the Changes in Gendering of Products: Case of Woman in 'Bikerni Community' in India

In: Border crossing: international journal of social sciences and humanities, Band 6, Heft 2, S. 169-194

ISSN: 2046-4444

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