Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#26. Oktober 2020

A school‐based intervention can promote insights into future parenting in students with intellectual disabilities—A Swedish interview study

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 34, Heft 2, S. 471-479

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#415. April 2010

Patterns of Time Processing Ability in Children with and without Developmental Disabilities

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 23, Heft 3, S. 250-262

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#520. April 2023

Efficacy of a school‐based intervention to influence attitudes about future parenting among Swedish youth with intellectual disability: An RCT study

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 36, Heft 5, S. 1000-1012

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. August 2020

Mothers with cognitive limitations who have children in placement benefit from intervention

In: Child & family social work, Band 26, Heft 1, S. 79-88

ISSN: 1365-2206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#715. Januar 2019

Experiences of the maternal role and support in mothers with cognitive limitations who have children in placement

In: Child & family social work, Band 24, Heft 4, S. 494-502

ISSN: 1365-2206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#823. Oktober 2018

An intervention using the Parenting Toolkit "Children—What does it involve?" and the Real‐Care‐Baby simulator among students with intellectual disability—A feasibility study

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 32, Heft 2, S. 380-389

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102021

Evaluation of the "Let's Get Organized" group intervention to improve time management : protocol for a multi-centre randomised controlled trial

BASE