Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12018

Social Media for Good? A Survey on Millennials' Inspirational Social Media Use

BASE

Buch(elektronisch)#220214 Versionen verfügbar

Introduction to Positive Media Psychology

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32021

Model of Inspiring Media

BASE

Aufsatz(elektronisch)#420. Dezember 2019

Exploring the Spirit in U.S. Audiences: The Role of the Virtue of Transcendence in Inspiring Media Consumption

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 98, Heft 2, S. 428-450

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#512. August 2019

Self-transcendent emotions and social media: Exploring the content and consumers of inspirational Facebook posts

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 22, Heft 3, S. 507-527

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#611. Dezember 2018

Spreading the Good News: Analyzing Socially Shared Inspirational News Content

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 96, Heft 3, S. 872-893

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft